۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

من از اعراب متنفرم!!! – اورمولو تايماز



من از اعراب متنفرم!!! جمله اي كه از تلوزيون هاي مختلف اپوزوسيون فارس شنيده ميشود. حتي همين هفته يكي از منتقدان گوناز تي وي هم دقيقاً اين جمله را بكار برد(من عرب لردن متنفرم !!!) . چرا ايرانيها (يعني فارس ها) و منسوبين ملت هاي غير فارس ساكن در ايران كه مدافع ترم ايران پرستي و تماميت عرضي و منتقد حركت هاي هويت طلبي ( بخصوص افراد متمايل به سلطنت) اين جمله را بكار مي برند؟ چرا براي لر ها و ترك ها جوك درست مي كنند و در لفافه نفرت خود را اعلام مي كنند؟ و چرا كردها فقط با يادآوري اينكه آريايي هستند رسميت پيدا مي كنند و در غير اينصورت بايد حذف شوند و به حاشيه رانده شوند؟ بلوچ ها هم كه جاي خود را دارند و فقط وقتي صحبت مواد مخدر و اين چيزها پيش مي آيد يادي از آنها مي كنند! اسب تركمني هم كه بيشتر از خود تركمن ها در فيلم ها و برنامه هاي تلوزيوني داخل و خارج ديده مي شود.
من از اعراب متنفرم !!! اين شاه بيت و كليد ايدئولوژي ايران نوين مي باشد. گويا گوينده اين جمله مي خواهد بار تمام گناهان مربوط به عقب افتادگي ايران را بر گردن اعراب و دين آنها بياندازد . گويا اگر اعراب نمي آمدند و دينشان را با خود نمي آوردند ايرانيان (بخوانيد فارس ها ) الان جاي آمريكايي ها بودند و بر دنيا فخر فروشي مي كردند. گويا همه چيز در 1400سال قبل متوقف شده است . اصولاً اگر اعراب نمي آمدند ترك ها هم نمي توانستند هزار و چندين صد سال آقايي كنند . چرا كه ترك ها هم مانند عرب ها وحشي هاي بيابان گردي بودند كه بر ايران (بخوانيد فارس ها ) غلبه كرده اند.  
من از اعراب متنفرم !!! . چرا؟ چون اگر اعراب نبودند الان ما مسلمان نبوديم . در نتيجه جمهوري اسلامي هم در كار نبود و ... پس اين اعراب وحشي هستند كه الان ما اينقدر در زحمتيم !!!
من با شما شرط مي بندم 99درصد گويندگان چنين جملاتي نه با عرب ها نشت و برخواست داشته اند و نه به كشوري عربي سفر كرده اند و نه حتي يك كتاب را درست و حسابي از اول تا آخر خوانده اند. اينان جاهلاني هستند كه طوطي وار صحبت هاي ديگران را تكرار مي كنند . ديگراني كه خود هر آنچه امثال گريشمن و شرق شناسان يهودي صد سال قبل  گفته اند را تكرار مي كنند.
من از اعراب متنفرم !!! اين همه بضاعت عقلي فاشيسم ايراني است كه همزمان با رضا خان در ايران شكل گرفت و به قدرت رسيد . اما اين فاشيسم يك شبه به دنيا نيامد . اين فاشيسم حاصل بيش از هشتصد سال فعاليت كانون هاي شعوبيه مي باشد . شعوبيه با همكاري يهود و شاهزادگان ساساني در خراسان بوجود آمد و تاكنون نيز به حيات خود ادامه داده است . اين كانون فراماسوني گاهي تحت عنوان آريا پرستي و ايران نوين و گاهي هم با شكل و شمايل شيعه گري( از باطنيان گرفته تا وارثان فعلي قدرت و ثروت گاهي از پشت خنجر بر تن سلجوقي نشانده و گاهي نيز در لباس مجاهد خلق خود نمايي كرده است ). اين قديمي ترين فراموسان هاي ايراني و اين اعضاي تاريك خانه فاشيسم با همين جمله من از اعراب متنفرم !!! راه را براي شعار هنر نزد ايرانيان ( فارس ها) است و بس !!! باز كرده اند .
فارس ها هميشه وقتي قدرت را در دست داشته اند حكومت هاي به شدت متمركز و آميخته با مذهب بوجود آورده اند . فاشيسم آريايي شايد خطرناك ترين انواع فاشيسم باشد و هنگاهي كه با مذهب ( هر نوع مذهب و با هر نامي ) آميخته مي شود ، بدترين نوع ديكتاتوري را بوجود مي آورد.
اما من به عنوان يك هويت طلب آزربايجاني و يك انسان نه از اعراب متنفرم و نه از فارس ها . من با فاشيسم مخالفم ( در هر لباس و شكل و شمايل). راز عقب ماندگي و همه مشكلات ما فاشيسم آريايي است . فاشيسمي كه باعث شده است اكنون همه همسايگان ايران به جز ارمنستان كه خود رژيمي اشغال گر و فاشيستي است از ايران متنفرند . من از اعراب متنفرم !!! و تنفري كه از ترك و هر آنكه غير فارس است در ايران همه نشات گرفته از شعوبيه و تفكر فاشيستي مي باشد . با فاشيسم مبارزه كنيم . راز پيشرفت كه از آن جدا افتاده ايم هويت طلبي و شناخت خود و دوري از تنفر نژادي است و بس . پس با فاشيسم مبارزه كنيم .
منابعي براي مطالعه بيشتر:
شعوبيه_بزرگترين_نهضت_جعل_تاريخ_و_دروغ_سازي